Aanmeldingswachttijd:
Vanwege de opgelopen wachttijd is de wachtlijst momenteel gesloten en kunnen er geen nieuwe clienten worden aangemeld.
Bovenstaande geldt zowel voor mw. Verhulst als mw. van Tilburg.
Behandelingswachttijd:
Er is na intake géén wachttijd voor start van een behandeling; wanneer de intakeprocedure is afgerond kan uw behandeling direct hierna van start gaat.
Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om een wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen vier weken na het eerste contact met uw zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamelijk zijn overeengekomen (de zgn. Treeknormen).
Informatie bijgewerkt 15-11-2024